Baksmälla? Ryck upp dig nu för tusan

Låt mig få sova. 

haha det ser ju ut som jag har värsta feta musklerna ju ;P
image1077

Trött och sleten är jag idag och bakis är bara förnamnet ;P Det märks att kroppen inte är van att röja på det viset haha ;P Men fy fasen vad kul jag hade igår och det var underbart att kunna få släppa loss. Det var alldeles för längesen sen sist men idag får jag stå mitt jäkla kast.. Jag hatar den dära jädra baksmällan. Den borde inte få finnas. Men allt kan inte vara som en dans på rosor ;)


Hade ni kul igår eller?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det lät som du hade roligt! Härligt härligt;)

2007-09-08 @ 11:26:53
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se
Postat av: Lisa

Baby baby vad gald jag bir att du hade kul igår för det hade jag med sötnos:P

2007-09-08 @ 12:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0