Dagen i bilder och mina skönhetstips ;)

Skönhets tips är bland de bästa jag vet hihi och man kan aldrig få nog av dem, så här kommer mina ;P

image1102

För kroppen:
Jag försöker peela kroppen minst en gång i veckan eller rättare sagt jag har en skönhetsdag som jag tar mig TID till.. Då tar jag ett varmt bubbelbad med avslappnade musik sen bastar jag en havltimme för att öppna porrerna så all skit försvinner. Sen pelar jag hela kroppen med Nivea´s peeling grupp. Den är SUPER ;P. Sen när jag duschar avslutar jag ALLTID med att duscha kallt för att det täpper igen porrenerna och huden får en annan lyster. Varje gång jag duschar med får grisen vara med för den ger en slags massage balans. Sen så självklart smörjer jag in mig med bodylotion som är från Aco och därefter lite doves brun utan sol så brännan icke försvinner :)

För håret:
Jag har alltid haft flöttig hår men på senare tiden har det blivit bättre när jag började använda Barnängens schampo för matt och glanlöst hår.. Det finns verkligen inget bättre schampo och sen snålar jag inte med balsam utan tar större än en ärta.. Annars blir håret tovig för mig tack vare jag har blonderat det och något som är viktigt med att man lägger hårinpackningar då och då för då försvinner inte ens lyster ;P Glöm aldrig det...

hehe Får jag chans på dig???
image1103

Ett jävla monster på¨G... Varing ^^
image1104




För anisktet:
Minst en gång i veckan smörjer jag inte det mer lermask och därefter pellar jag det så alla döda hudceller försvinner.. Där efeter smörjer alltid inte med aco ansikteskräm som kommer ifrån apoteket.. den ger varken finnar och framför allt blir man inte torr..

För läpparna:
När det börjar närma sig vinter lägger jag ofta på vaseline eller försvarets hudsalva innan jag går lägger mig och om de börjar flagna lite tar jag alltid en tanborste och borstar bort de försiktigt.. På dagarna använder jag peral and shine och läppbalam från Isa dora som ger ett fint skimmer..

image1106


För fossingarna:
Fossingarna är inte min bästa vän men jag gillar mina fötter men INTE andras fötter men jag har sakta men säkert börja klara av min killes fötter.* En pluspoäng där tycker ;P hehe iallafall så skrubbar jag dem med fotskrubb sen låter jag dessa små lurer få ett fotbad varje vecka och det består av diskmedlet Yes och lagom varmt vatten i en balja.. När jag har haft i dem ett tag så smörjer jag i dem med en fotkräm sen blir de lena och gossiga som bebisfötter nästan.. Inga dumma blåsor och annat skit här inte.. Great great :)

Detta är mitt älskade badrum... <3


  
    

Good luck med everything och hoppas att ni blev nöjda med det jag hade bjuda på ? ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vilket underbart badrum!! Precis ett sånt skulle jag vilja ha!! :) men du bor hemma hos din pappa eller, eller har du en så jäkla lyxig lägenhet? :) ha de gott!

2007-09-10 @ 18:54:46
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: Tobias

Najs :D

2007-09-10 @ 19:01:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Dee

Kan jag få ditt badrum please? ;)

2007-09-10 @ 21:30:33
Postat av: Petra

åh! vilket underbart badrum!

2007-09-11 @ 14:37:07
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Isabell

Jättefint badrum :D

2007-09-11 @ 15:35:29
URL: http://isabellh.blogg.se
Postat av: Angelica

Oj jäklar vilket fint badrum, och så stooort :O :D

2007-09-11 @ 16:44:57
URL: http://angeeliicaa.blogg.se
Postat av: Emelie

Gu så mysigt :)

2007-09-12 @ 13:45:30
URL: http://emeliesophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0