Den där jäkla tungan..

Jag tänker bara för varnar er alla där ute att bloggningen denna veckan kommer inte bli så mycket.. För jag har så sjukt mycket i skolan just nu fast jag kommer blogga varje dag ;P Hur jag ens ska hinna med det är en bra fråga, men allt blir det man gör det till ;) Och när jag nu börjar må bättre så kommer glöden för att lyckas och få bra betyg finnas som tusan.. För jag är envis som bara den... Än så länge har jag två MVG och förtjänar minst tio till haha ;) Det gäller ju min framtid så det gäller att bita ihop ;) Jag har pluggat i fem timmar idag och det är massor kvar.. Sen tänkte jag gå till skolan imon med. Som jag har längtat. Det känns både bra och dåligt men jag tror inte det blir bättre att vara hemma på dagarna. Jag är taggad som fan och är redo att möta en hel ny värld ;)


Åh så snygg britney är och vi ska inte tala om hennes son. Naaaw swettie ;)
image1258
 
Och den minen får mig att påminas av mamma och mig.. När jag är mitt inne i något gör så med tungan haha
Det är inte bara jag som är udda ;)
image1259



Har ni bra betyg eller ni kanske jobbar och vad jobbar du med? Lite kul att jag pratar om skolan för en gångs skull och för ni som undrar går jag Barn och fritid på Sandagymnasiet :)


Back to the work ;)

Kommentarer
Postat av: c

hehe jag jobbar. gick ut i år med betyg jag är nöjd med. :P jag jobbar som säljare på en lokaltidning här i kalmar. :)

2007-09-24 @ 22:14:29
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: ida.

jag har 2 mvg,2 g och resten vg. :)

2007-09-25 @ 17:02:12
URL: http://iidaaberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Efter första året hade jag 6 MVG och 3 VG som jag var riktigt nöjd med. Går natur och får verkligen kämpa för varje betyg, och det är som du säger, det är ju inför framtiden man gör det!
Tycker du är så stark som orkar kämpa med skolan
trots att du har så mkt annat att tänka på! :)
Kämpa på!

2007-09-25 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0