Frusterad

Nu vill jag bara skriva av mig..

Jag har suttit nu och läst andras bloggar och hittat en värld som jag trodde inte fanns. Människor som skriver inlägg om andra personer och snackar massa skit bakom ryggen på folk. De skriver hur mycket de hatar dessa personer och vissa skriver till och med att de önskar att de var död. Detta skrämmer mig, världen vi lever vi är sjuk och vad är det för människor som inte våga komma personligen och säga vad dem tycker och snacka massa skit bakom ryggen på personer. Istället skriver de massa idiotiska inlägg och det första är med att se fler och fler läsare håller med dem.. MObbningen är bland de värsta jag vet och detta är sjukt, sinesrt sjuk. Det börjar bli så mycket hat och skitsnack men jag vet att människor inte kan vara så kalla för hjärta måste de ha.. 

Sen till alla anyomma komentarer som har börjart komma mer och mer. Säg vilka ni och stå för det ni säger. Men det bästa vore om ni kunde säga mellan fyra ögon vad ni tycker om mig.. Att sitta där bakom datorskärmen att bräcka ut massa skit om hur jag ser ut är långt ifrån modigt eller tufft. Det kallas LÅGT! Jag vet att alla inte kan älska alla men man kan iallafall försöka? 


Mobningen och kränkingar får mig att koka och jag hoppas att allt detta försvinner en vacker dag..

Nu ska jag fortsätta att plugga. Ha de bäst ♥

Pussssssss/ Lovisa ;)   

Kommentarer
Postat av: c

mobbing gör lika ont på nätet som i verkligheten. men vissa verkar tro att folk inte tar åt sig lika hårt. lovar att dom aldrig skulle få för sig att säga sånt till en person i verkligheten, men här är allt så enkelt tycker dom. hatar det !

2007-09-25 @ 11:51:30
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar:
Så du anser att jag ska jaga rätt på henne i djungeln av människor i Stockholm och sedan säga vad jag tycker om henne, från vad jag upplevt genom att bläddra igenom hennes blogg och genomskåda hennes lögner? Okej. Nej men visst, det låter ju.... Friskt...

2007-09-25 @ 12:11:04
Postat av: Lovisa

Och du är...? ;)

2007-09-25 @ 12:37:20
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Kim Ekholm

Svar:
Det gläder mig att jag underhåller dig på ett eller annat sätt. Jag menar, en nermedicinerad 16 åring med psykologbehov kan behöva sig ett par skratt.

2007-09-25 @ 12:59:25
URL: http://kimekholm.blogg.se
Postat av: c

svar: mm. men hon sa att guldkedjorna är känsligast. min blev silvrig liksom :S jag använder inte silver.
btw. VARFÖR LÄSA NÅGONS BLOGG OM MAN HATAR DEN PERSONEN ? MÅSTE VARA JÄVLIGT JOBBIGT ATT STÖRA SIG REGELBUNDET PÅ EN PERSON OCH DET ÄR MAN SJÄLV SOM GÖR SÅ ATT MAN STÖR SIG ? OM MAN MAN HATAR EN PERSON OCH SKITER I ATT LÄSA BLOGGEN SLIPPER MAN JU STÖRA SIG, ELLER HUR ?
ingen mobbing är tillåten !

2007-09-25 @ 13:32:08
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Malin

Det är så mkt enklare att skriva på internet och "mobba" där än att säga i verkligheten, och det är så förbannat fegt. Men alla har vi väl någongång gjort något liknande... som du själv, en gång Lovisa, du la in en bild på två tjejer som var ute på en klubb på Stureplan (eller nåt), och kommenterade hur "förjävliga" hennes ögonbryn såg ut! Tänk om hon hade sett det, hon hade säkert blivit jätteledsen... det är också en form av mobbing, så att säga. Även om andra säkert hade hållt med, är det väl knappast något som man skulle säga rakt ut till den personen. Det blir nog bäst om man sköter sig själv och skiter i andra :-) insidan räknas ändå! Puss!

2007-09-25 @ 15:32:50
Postat av: S

Håller med.
Jag får massa anonyma rätt elaka kommentarer,
dom brukar jag radera eftersom jag anser att folk som inte kan stå för sin kritik, är inte heller värda att bli hörda.
Dock svarar jag och försöker förklara mig på all kritik från folk som kan säga vad dom heter ^^

2007-09-25 @ 18:04:14
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0