Go girl..

hihi jag har fått sån energi kick så det inte är klokt ;P Jag är en ganska rastlös person och har väldigt svårt att sitta still men nu vill jag till och med hänga med pappsen och handla mat.. Jag var ju på stan för några dagar sen och hittade ett par ljusa rosa mysbyxor och de kostade ynka 98 kr. (fast de hade rabbat så jag fick ett bättre pris ;)) Fynd i know ;) Jag provade nyss och kollade om vigheten satt kvar sen man gick på gymnastik och lite finns kvar fast jag känner mig stel som en pinne ibland...

Och stresstjaa måste man gör ;P


And wolla bryggan klarade jag allt haha ^^
image1170

Men en sak som gick misslyckande, men nära var jag allt..
.

Here we go.. Här är mina nya mysbyxor. HETA jo tack jag vet ;)

image1172



Vad tycker ni om min vighet haha and mina byxor? ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha vad vig du e=). snygga mysbyxor:P saknar dig massor

2007-09-16 @ 15:16:37
Postat av: Evelina

mycket bra vighet =) och väldigt snygga byxisar!

2007-09-16 @ 16:30:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Gabriella

det där är ju ingen riktig brygga. Händerna och fötterna ska vara jätte nära varandra och så ska man ha spikraka ben.

2007-09-16 @ 17:13:11
Postat av: Lovisa

som sagt jag är ingen gymnastisk fantast längre ;) Men jag är glad över att jag klarade det ens haha ;P

2007-09-16 @ 17:15:26
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0