God morgon eller god lunch förresten haha ;)

Ännu en dag som inte är något vidare men nu när jag har andas ut och försökt tänka på det min pyskolog sa mår jag genast bättre fast mest ser jag fram imot när jag åker till my baby nästa helg och snart firar vi ett år. Ett år ;O Tiden bara rycker iväg och det känns som igår när jag träffade honom för första gången. Jag ser bara inte massa negativt med ett distans förhållande och visst är det tufft och enormt jobbigt men jag tror det är bästa för mig när jag lägger så mycket energi på skolan och försöker må bra samt hitta mig själv. Sen är det sån härlig känsla när man väl träffar honom. För då har man hunnit längta så enormt och det pirrar i hela kroppen när jag får det dära leéndet som bara han kan ge och när man tittar in i hans ögon så är man i drömmarnas värld.. Lovisa = kär haha ;)  Det bästa är med att min mamma (stymamma, Jag har sån tur att jag hade två mammor.) kommer hem snart så slipper man vara själv. Det är bland de väsrta jag vet att sitta själv på dagarna. Åh vad jag vill till skolan men som hon sa. Gå när du känner dig redo så du inte hamnar där igen. De orden snurrar runt på mig. Det känns skönt också att jag har sån energi att jag orkar plugga hemma..

Fast det är två månader snart kan man inte fatta. Min pyskolog gjorde ett test på mig igår och det visade sig att jag inte har fattat hon är död än utan det känns som hon är bara borta ett tag men kommer snart hem igen. 
Hon sa också att det första året är jobbigaste. Ska jag behöva stå ut 10 månader till.? Innan jag börjar fatta. Alla högtider vill jag bara spola fram för de kommer vara så enormt jobbig för det kommer aldrig bli som förut som det har varit ända sen jag föddes..


Frukost är nästa ;)

Kramar till er

Kommentarer
Postat av: Evelina

oj är det bara 2 månader sen din mamma dog? =(
kramar om dig!

2007-09-26 @ 12:30:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0