Hejsan `:)

Idag är det bara en sån dag jag bara njuter av varje minut och ser alla ljusa minnen från mamma och vet ni.. Jag köpte skinnkjolen nu för den satt så jävla snyggt och den ska jag på fredag när jag går ut.. Ni ska se den.. Åhlalala porrigt värre ;P Lisa om du ser detta bara så du vet ska vi ut på fredag punkt slut haha ;) Våga bara att banga ur nu när borås pojckarna kommer.

Annars är jag grymt sugen på röda jeans. Har ni också hackat på trenden? ;) Nååå nästa stan besök blir nog röda jeans för min del. Kolla bara hur snyggt man kan matcha in dem...

image1037

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha baby baby:D klart att vi ska ut punkt slut söt jag har väntat länge på att vi ska gå ut. haha du och jag vi kommer ha skita kul baby:P plus killarna hahha

2007-09-04 @ 18:59:48
Postat av: Lovisa

hehe tummen UPP :) saknar dig sötan men snart ses vi. Jag ringer dig imon gullet. Massa kärlek :)

2007-09-04 @ 19:03:27
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0