Home agen ;P

Man ska var rädd om det man har men ända blir jag lite smått irreterade på min kille i vissa stunder. Jag hatar när människor ljuger för mig och det kvittar om det är en strunt sak men nog med det. Jag ska inte dra upp det igen för jag ser ingen mening med det men ni ska veta att jag har världens bästa pojkvän, familj och världens bästa vän LISA. Utan henne så vet jag inte om jag hade orkat.. Hon är helt perfekt (okej, där ljög jag för ingen kan vara det. men så nära man kan då? ;O) den människan och min supersöta farmor. Hon får mig alltid le.. Jag är så glad över att jag har insett att jag har så många som jag vet älskar mig..

Förutom alla positiva tankar jag tänkt på idag så är jag hemma i Jönköping nu igen. Borta bra men hemma bäst? Jajemensan mohahaha ;P Saknaden finns efter släkten där uppe och baby känns tungt, men det går ;) Here we go.. 

image1015




Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Jenny

skitsnyggt, som vanligt! :P

2007-09-02 @ 12:48:43
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: giulia

fyfan vilken fin tröja ;) <3<3

2007-09-02 @ 15:25:19
URL: http://ggiuliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0