Jag söker lösningar..

Jag har länge funderat på om jag sluta blogga eller inte pga av det finns en person som läser detta och jag vill inte att han ska läsa.. Jag blir äcklad av tanken.. Jag vill inte med honom att göra.. Synd att jag inte vet hans ip-adress då hade jag lätt blockat han.. Respektera min åsikt och jag hoppas du slutar läsa. Jag vill blogga från mitt hjärta utan att slippa känna att han kanske läser. Jag hoppas att du ruttnar ditt fanskap. Ursäkta mitt språk men han som känner sig träffad vet varför jag känner sånt hat mot han. Näe, nu skiter jag i han ;) 
När jag vaknade log jag och tänkte nu kan det bli bara bättre fast det är som en sten tynger. Jag hade så massor av drömmar innan jag träffade my baby och sen mamma dog.. Jag hade gett mig fasen på att lyckas och in i politken skulle jag och skappa rättvisa och förändra hur sveriges styrs. Men allt har bara försvunnit den sista tiden men nu börjar glöden komma tillbaka. Jag är så jäkla glad för jag börjar känna mig mer och mer hel. Jag söker lösningar hela tiden så allt kan bli bättre och nu sätter jag mig själv i första hand och peppar mig till tusen varje dag..;P 

image1195 


När lönen är kommen ska det beställas.. Så sött :) Vad är ditt nästa köp? ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

vilken söt =)
vad är det som varit jobbigt för dig tjejen?
kram

2007-09-19 @ 10:18:02
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Ulla

Det är väl det som är så svårt när man bloggar...det kan finnas människor som man inte vill ska läsa vad, hur och varför man ska göra saker. Mitt nästa köp blir nog ett par stövlar. Från Vagabond. Hade inte tänkt köpa dem, men nu har det gått flera dagar och jag tänker på dem fortfarande så då är det nog ett bra köp.

2007-09-19 @ 10:22:59
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: c

sluta inte. men ajg kommer ihåg att jag fick reda på en ip-adress i min gamla blogg när det var en som skrev töntiga saker. ska kolla lite om jag kan komma på det, så skriver jag till dig :) btw, mitt nästa köp blir nog en tunika. :)

2007-09-19 @ 11:36:48
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Jenny

Åååh så söt, så söt!
Mitt nästa köp ska bli jeans och jacka,
men jag vet inte hur dom ska se ut än :P
Har du några snygga-jeans-tips?

2007-09-20 @ 10:08:39
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0