Nämen...

Jag har precis kommit genom dörren och det första jag tänker på att jag måste få blogga. Detta är en del av mitt liv. Så är det bara.. Det blev inga röda jenas idag men det blev istället en super söt vit kofta med rosett knappar och en svart väst som är stickade. Bilder kommer senare gott folk ;P hihi Jag tänkte ha på mig den imon när vi ska ta skolfoto. Vad tycker ni vad jag ska göra av mitt hår.? Locka det eller platta det? hmm svart val ;) haha Here we go..

image1045

image1046

Baaad vad dåliga bilderna blev men jag är lat idag så detta fick heta duga.. Ser ut som jag INTE har några bobies och det är klart att man har det. Stora såna med haha ;P



Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: My

riktigt snyggt :)

2007-09-05 @ 22:02:53
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: Jennifer

jättefint! :) ps, kika gärna in min blogg & släng en kommentar eller två

2007-09-05 @ 22:05:25
URL: http://ettjennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0