Pga av massa saker blev det inget bloggande idag men det kommer mera imon..

Sorgen minskar inte, men man lär sig att leva med den. Jag hoppas att jag en vacker dag inser att det är så.

Idag är det för första gången jag kunde tala om mamma med min kille. Jag har helst inte velat prata om det men nu känns det lite bättre men det är långt ifrån bra. Jag känner med att jag stött ut han under denna perioden och nästan varit taskig men det är nu utrett. Jag har helt enkelt inte varit mig själv den senaste tiden.. Idag insåg jag hur långt ner jag har hamnat och jag vet hur hårt jag fick kämpa för att komma till toppen och för att inte komma änna dit jag en gång var har jag bestämt mig för att medicin igen så jag orkar. Jag orkar inte gå till skolan längre, iallafall inte imon.. Jag ska försöka plugga hemma imon och det är första dagen jag stannar hemma (efter det som har hänt). För jag har bitit ihop som bara den men nu sa något stopp? Jag har äntligen blivit medlem på spes nu med och tänkte åka på alla möten de har. Jag behöver verkligen prata med någon förstår och jag fick nästan glädje tårar när jag läste allt på deras hemsida.. Det var sån lättnad att de förstod.. Jag har suttit med och läst igenom vad mamma skrev till mig på bloggen. Hon läste den jämt för hon älskade den och jag hoppas långt från mitt hjärta att du kan läsa den fortfarande.. Jag tittar jämt upp mot himlen och hoppas du har det bra.. Jag älskar dig och jag vet att din själ lever vidare <3


Postat av: mamma

Jag älskar dig som du är, du är som en vacker fotomodell. <3You are so Beautiful<3 Man ska älska sig själv och sin kropp. Säger någon dumt till dig om din kropp så är dom avundsjuk på dig. Om du vill göra något annat med ditt hår, så gör det för det kan var kul. Inget annat jag menar inget annat du vet vad jag menar.

Postat av: mamma

Jag vet vad du menar. Det är att kämpa för varje dag som går. Jag har ett förslag: ta en dag i taget, sedan när det är natt och ska sova så tänker du nu har jag klarat den här dagen. Tänk så varje dag och tänk inte framåt eller bakåt. Lev nuet. Men livet är inte lätt det är upp och ner. Det kan vara jätte jobbigt ibland. Men kämpa på för min skulle? Jag finns här för dig om du vill prata..Krya på dig..


Postat av: mamma

Tack så hemskt mycket för morsdag presenten.
Tårana rinner på min kind "snyft"
Det är glädje tårar
Det var så snällt att du tänkte på mig(mamma gävle)på morsdag.
Detta värmde mycket i mitt hjärta.
kommer aldrig att glömma detta..
Tack så hemskt mycket!!!!!!!!!!
Jag älskar dig min underbara dotter.



Varför kunde inte du ta in dessa kloka ord?


Idag har jag tröst shoppat... Det får ni se imon vad det är... Sleep tight ;P Tänker på er alla som går igenom samma samma sak och tack camilla för att du hörde av dig. Det var kul att någon från spes hörde av sig :) <3


Kommentarer
Postat av: johanna

gud va mysigt :)

2007-09-10 @ 00:13:37
URL: http://englaavakt.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej igen... Jag tycker det e ett klokt beslut att du stannar hemma. Själv var jag sjukskriven heltid i 2 mån och halvtid i en mån efter pappas död. Jag har alltså precis börjat jobba heltid igen. Man behöver lite tid för att tänka... Jag tror faktiskt att du har varit lite i chock sedan din mamma dog, och nu börjar du förstå vad som hänt. Jag kan ha fel, men tror att det e lite sanning i det jag skriver. Om du vill, orkar, eller undrar över något får du gärna mejla mig. Jag e en helt vanlig 26 årig skåning;)... Hoppas du får en bra dag och Se upp för dårarna e skitbra!

2007-09-10 @ 09:49:28
Postat av: Lovisa

Hejsan tössen :) Jag hoppas verkligen det var klokt av mig men jag kan inte vara borta för mycket för jag missar så mycket då.. men idag mår jag bättre och jag vet att det vara rätt. Min läkare har sagt med att jag borde vara hemma men jag vill inte hoppa av skolan så. det är svårt val men tack lov att jag har sån underbar klass som stöttar mig :) Jag vill gätte gräna har din mail och den är? haha härligt en skånetös.. Pölse ;) Ha de underbart :)

2007-09-10 @ 11:00:31
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: camilla

[email protected]
Nu ska jag dra till jobbet! Ha en bra dag. Kram

2007-09-10 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0