Pga av vissa saker

Jag vet att jag lovade mig själv och er att uppdatera VARJE dag men pga av massa saker angående mitt privatliv så måste jag ladda om batterina.. Jag måste finna mig själv och hitta dit jag en gång var.. Just nu mår jag förjävligt rent sagt. Jag är långt nere i ett mörker och allt är inte tack vare min mamma. Jag tänker lägga från och med nu ner all energi jag har på mig själv så jag orkar med livet. Om jag inte kan älska mig själv hur ska jag någonsin kunna älska en annan person och släppa in honom? Jag vill bli hel och det är jag långt ifrån dag. Jag vill må bra igen och glädjas över att jag finns och lägga märke på alla underbara saker som finns.. Det är stort steg för mig att skriva ner hur jag mår för jag hatar att gråta inför andra och jag skäms rejält för läget är som det är och jag vill inte att nära och kära ska bli orolig över mig men ni ska veta jag faller aldrig som mamma.. Jag har insett hur många som det verkligen älskar mig och jag är så glad med att jag har kommit Lisa nära. Hon har blivit som en syster för mig <3


I will back så höll utkik.. Jag vet inte hur länge jag blir borta men jag vet att det max blir en månad och ni som följer min blogg varje dag njut av gamla inlägg so long ;)

Va rädd om er!

Puss & kram.



I  gonna miss u guys ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du känner dig bättre sanrt!

2007-09-13 @ 15:32:05
URL: http://idiisen.blogg.se
Postat av: Kelly

Stor kram!!!!!!

2007-09-13 @ 16:07:52
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Becca

hopppas att du blir bättre gumman ! ta hand om dig :) vi saknar dig i skolan !

2007-09-13 @ 18:30:29
Postat av: Lisa

Gumman ta en dag i taget! Du har styrka i dig! Jag kommer va vid din sida varje dag! Släpper aldrig taget om DIG. För att du är min syster!
Saknar dig massor!

2007-09-13 @ 18:43:58
Postat av: Anonym

va bra så slipper man dej....asså du e så jääävla ful har aldrig sätt någon fulare! du tror verkligen att du är nått....men hela du är så jävla äcklig så man bara spyr när man ser dej!

2007-09-13 @ 21:05:43
Postat av: Lisa

Till "Anonym"
Du ska inte hacka på Lovisa. Vem tror du att du är. Har du ingen respekt för människor, enda anledningen du skriver som du gör är att du helt enkelt är avundsjuk på Lovisa. Du kanske borde ta en ordentlig titt i speglen innan du kallar människor för fula. JAG spyr på dig. Sluta mobba folk.

2007-09-13 @ 21:41:30
Postat av: Dee

Det är jättebra att du tar dig tid för att rå om dig själv. Ta den tid det tar. Stor kram.
Anonym: Väldigt onödig kommentar! Har man inget snällt att säga så ska man hålla käften. Du om nån borde ta dig tid för dig själv eftersom du tydligen inte mår bra alls.

2007-09-13 @ 21:43:58
Postat av: Jehona

Skopunkten faktiskt :)

2007-09-13 @ 22:31:15
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: linn

de blir bättre ska du se, de blir de ALLTID. :)
kram!

2007-09-14 @ 14:12:21
URL: http://linnwright.blogg.se
Postat av: Anonym

jag mår visst bra bättre än vad ni tror! Men gud hon vill bli modell??? Okejj hon har väll en okey kropp men ansiktet dåå??? Ja har aldrig ens sätt ett hemskare ansikte i hela mitt liv! Hon borde gå till en hudläkare alltså och sedan näsan-.Operera den!"!!!

2007-09-14 @ 15:51:00
Postat av: Lovisa

Vem i helvete är det som skriver? Tack så jävla mycket. Detta var precis det jag behövde se. Visst har du sant gumman. Du ska bara vet hur jag spyr när jag ser mig själv i speglen.. Jag har fått höra så mycket skit genom mina år och att ditt snack skrattar jag bara åt. Du är INTE värd detta svaret men jag vet att du hackar ner på andra och sånt gör mig jävligt ARG. Om jag bara visste vem du var.. då jävlar. Ta det som ett hot eller vad du vill. Jag är inte så stark just men så pass stark att jag skiter i vad du säger. Jag kollade upp ditt id och ser att du hackat på mig gånga gånger. Vad fan vill du? haha nu ska jag aldrig opera min näsa för du sa. Jag har haft den tankarna men nu insåg jag hur fin hud och näsa jag har. Jag tror jag ska lägga en osminkabild någon gång så ska du få se min hy är nu. Du kommer svimma av avundsjuka. Punkt slut. Get a life ;)
Tusen tack till er andra* Vi hörs snart again babes. Puss och kram Lovisa*

2007-09-14 @ 16:01:58
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Lovisa

Förresten vem fan har sagt att jag ska bli modell? JÄVLA PIPPIP ;)

2007-09-14 @ 16:05:50
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: linn

stå på dig lovisa:)

2007-09-14 @ 18:25:50
URL: http://linnwright.blogg.se
Postat av: Evelina

oj kära du...
ta den tid du behöver! prioritera dig själv och din hälsa för tusan!
och vilket miffo här över som klankar ner på dig!
Det stavas AVUNDSJUK!!!
kram

2007-09-14 @ 20:25:17
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Lisa

Anonym, Vem har fan sagt att lovisa vill bli model, Och om hon skulle vilja bli model så har hon hela paketet för att bli det!
Jag fattar inte hur du orkar att hacka på folk. Dit liv kanke berstår av att hacka på folk. Du borde fan med back off! Trcka på folk ä det är du bra på ellerhur?? du skulle kanke tänka på att söka hjälp.

2007-09-14 @ 20:42:59
Postat av: malin

hoppas att det blir bättre med dig =)

2007-09-15 @ 18:39:16
URL: http://misspacha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0