Sen blir det plugg på G..

Pusst nu ska jag köra på så det ryker med pluggandet men först blir det en lista som jag hittade hos denna söta donna när jag snokade runt haha ;) 

JAG...
Är singel? NIxpix.

Saknar nån just nu? Saknar massor av människor varje dag och en av dem it is my boy<3
Är rädd för att bli övergiven? Efter mamma blev jag mer och mer det men nu känns det som värsta har hänt och det kan inte bli värre än det här utan det kan bara bli bättre. 
Dricker alkohol? Det händer men det är inte ofta..
Kan sjunga så att andra kan lyssna på de? Det kan hända men jag har inte talang för det om man säger så ;P
Ser på nyheterna? Jag kollade mer på det förut men det händer det gör det. Speciellt på morgonen!
Dödar inte insekter? mygg är ett undantag och getingar haha ;)
Svär ofta? Alldeles för ofta ;/
Sjunger i duschen? Ohhja :)
Är en morgon person? Det beror på vilken sida jag vaknar på ;O
Skulle kunna ha på mej pyjamas i skolan? inte en jäkla chans.
Är kär i kärleken? Hur ska man tolka det men yes jag är kär i min kärlek.(Kärlek=simon).
Skrattar åt mina egna skämt? Ni ska bara veta hur ofta det händer mohahaha ;P
Tror på spöken? Yes, det gör jag. Fast det beror på vilket hus det är.
Vill ha barn? Självklart!
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt o gratis? Inte en chans att jag skulle låta en läkare sätta en kniv i mig och göra om mig till en annan människa, fast jag hatar min stora näsa sometimes ;)


HAR DU...
Glasögon/linser? Jajemensan glasögon har jag. (fast det är inte ofta jag använder dem.)
Piercingar? Yes, i nosen och navlen.
Syskon? 2 systrar och 2 bröder.
Jobb? Just nu är det för mycket så jag hinner inte med det men efter jul när det har lugnat ner sig tänkte jag börja jobba extra :)
För många vänner? Man kan alfrig ha för många vänner men om de är falska kan de bara dra men jag älskar att möta nya människor.
Rymt hemifrån? En gång bara så jag är en duktig flicka haha näe skojar med er ;)
Förföljesmani? Jag är super mörkrädd och jag kan få för mig så mycket skit när det är mörkt så, yes:(
Tvångstankar? Det händer men nu börjar det lugna ner sig :)
Färgat håret? Jag har faktiskt aldrig färgat hela håret men jag har blonderat det ovch färgat underhåret många gånger.
Bra självförtroende? Jag har så jag klarar mig :)
Haft sex? Om jag har pojkvän så får du gissa vad vi brukar göra? ;O
Köpt kondomer? haha lätt. Jag glömmer aldrig när jag och vicki köpte det på apoteket och gav varandra det i julklapp.
Tagit nakenbilder? näe inte riktigt men hållt för brösten eller rättare sagt, vik ut mig är det ordet jag sökte. Fjortis och dum som man var och det är något jag ångrar rejält.
Sagt jag älskar dig till någon? Yes, men det är inte ofta jag säger det.. Jag tycker allt för många missbrukar dett ordet :/
Varit kär? Jag ÄR kär hihi :)
Dumpat någon? Tyvärr så har man det.
Gjort något olagligt? Det är olagligt att gå över gatan på en röd gubbe så vem har inte gjort det?
Somnat i skolan? haha det har hänt ja.
Brutit ett ben? nej, tack och lov för det.
Tappat bort mig i min hemstad? Mitt lokalsinne är inte det bästa så det har nog hänt.
Varit otrogen i ett förhållande? Jag har gjort en fansinnt dum sak mot en kille men problemet var det ett tecken på att jag ville göra slut. Tack och lov att jag är klokare idag och jag skulle aldrig göra om det. Jag har fått tillbaka på min medicin ;)
Sparat något från ett gammalt förhållande? Yes, jag har fortfarande kvar ett halsband som jag fick från ett x men det betyder inget speciellt för mig längre. Minnen bara ;)
Varit kär i någon som inte var kär tillbaka? Det har hänt och olycklig kärlek är bland de värsta som finns. Usch!
Gjort något som jag har lovat mej själv att inte göra? Jag försöker låta bli det men visst har det hänt. 
Smygit ut utan lov? Hmmm
Ljugit om var jag är för mina föräldrar? Idag skulle jag aldrig ljuga för dem.
Struntat i ett prov? Inte struntat i men det är en lång historia..
Varit på en blind date? näe men det skulle vara kul att prova. Vill du? I just kidding ;)
Sovit en hel dag? När jag är sjuk så händer det.
Somnat gråtandes? Alldeles för ofta, tyvärr (U)

BRUKAR DU..
Titta på dej själv i spegeln? Ohja.. Jag är spegelberoende och det ökar självkänslan med ;)
Ha ångest? Det händer :(
Vilja dö? Idag skulle jag ALDRIG vilja det men det har hänt att man kännt så.
Drömma mardrömmar? Hmmmm.
Drömma sexdrömmar? Senast var inatt. grrrr ;)
Försöka vara annorlunda? Jag är långt ifrån som alla andra så annourlunda är jag ;)
Klä dig i svart? Klart man gör det. Det är en av favoriterna.
Röka? no way..
Ha sex? Den du ;)
Ljuga? Jag försöker inte göra det för strävar efter behandla andra så som du vill själv vill behandlad och jag hatar när människor ljuger för mig. Fråga min kille om det hur jag blir haha ;) Hornen är i farten då gott folk..
Hata folk? Jag säger ibland att jag hatar vissa personer men jag menar det inte riktigt så. För hata är ett så stort pass ord men ogillar låter bättre i mina öron.
Lita på folk? Alla är värd en chans så yes.

VEM..
Saknar du?
min mamma, min pojkvän, min mormor, skolan mfl.
Vill du döda? Jag kan inte tänka tanken på att döda en människa. fy fan!
Rörde dej sist? Min lillasyster som ville mysa.
Vill du slå? Hon och han som känner sig träffad vet om det ;)
Sårade dej sist? Helt klart mamma :(
Hade du sex med sist? Vem tror ni? Bert karlsson såklart haha ^^
Kramade du sist? Min lillasyster.
Vill du prata med? Just nu skulle jag vilja prata med pappa.
Vill du vara som? Ingen annan än mig själv. Den ni ;)
Vill du bli galet full med? Det skulle vara kul att festa med ett helt fotbollslag som är känt..
Är vackrast på jorden? Min mamma, fast hon finns i himlen istället.
Gör dig riktigt glad? När jag själv mår bra så gör nästan allt mig glad.

SISTA PERSON SOM...
Sov i din säng?
Simon.
Fick dig att gråta? det vet ni nog i detta laget ;)
Spenderade du natten hos senast? Det var hos farmor.
Du delade en dricka med? Jag klunkade nyss en cola med min syster.
Skrek på dig? pappa.
Du fick sms ifrån? Becca
Ringde dig? Min morbror :)

HUR...
Svarar du i telefon? Ahh det är Lovisa eller heeeej det är Lovisa.
Fördriver du tiden? Jag vill inte fördriva den utan försöker njuta av att jag finns vid liv ;)
Mycket pengar har du? alldeles för livet för allt som man skulle vilja ha.
Tjänar du pengar? Jobba kanske?
Ofta bäddar du din säng? När jag känner för det.
Ofta träffar du din familj? Jag bor hemma så det säger allt.


Kommentarer
Postat av: gabbi

det e bara fint med mej, tack för att du frågar...hur e det sj? hoppas bra..haha donna, nja men tack ändå =) snällt av dej...ha en trevlig kväll

2007-09-30 @ 19:57:03
URL: http://gabbilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0