Sovit gott?

I hope so.. Jag är riktig morgontrött idag (för ovanlighetens skull) och idag är det Söndag och det innebär mys till max med familjen. Jag hade tänkt hänga på till stallet men det regnar lite smått så det sket sig.. ;) Varför bor man i regniga Sverige för? Åh vad jag vill bort härifrån i vissa stunder men samtidigt är jag glad för hur bra jag har det.. Mörker skappar mys men också jobbiga depressioner.. Jag har faktsikt börja tänka mer och mer på döden sen mamma försvann. Vart hamnar man igentligen? Mamma som sagt trodde på ett liv efteråt och det gör jag med. Och jag tror med ju mer goda gärningar man gör ju bättre liv får man sen.. Mamma, mormor och jag. Vi var en trio som hållde ihop och snackade ofta om dessa grejer. Folk kan ofta tycka jag är knäpp men jag tror sten hårt på det jag tror och jag vet att mamma ser mig. Det är en härlig känsla att man kan säga så... Tex som vissa säger att de har upplevet gud och mamma vände sig till han när hon hade jobbigt och likaså gör jag det med. Det är en slags trygghet i kyrkan som ingen annan har.. Som sagt Gud har fått sin finaste ängel och det var mening att det skulle bli såhär.. Ödet är min väg..

image1168

Vad tror ni händer efter döden?  


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror som ni, att man har ett liv eftet döden. och det är såklart din mamma finns med dig och ser dig. En jobbar kompis till mig sa att hon hade pratat med ett medium, och mediumet hade sagt att varje människa har en annan person med sig hela tiden.(ja som en skyddsängel) en del har fler. Jag tror din mamma är en av dina. ha det bra!!

2007-09-16 @ 14:21:19
URL: http://amaline1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0