Sveriges största fjortis? Jo tack jag vet.

Jag vet att ni innest inne vill ha mina BABYrosa mysbyxor haha ;) Losers är vad ni är som har såna fördomar mot rosa. Det är en färg och vad ser ni fjortis i färgen rosa? Jag börjar undra om fler och fler vet vad en fjortis är igentligen? För jag är långt ifrån fjortis som man kan komma.. Jag har hört många gånger att jag är mycket mognare än vad jag är och själv känner jag ibland att jag passar bättre att umgås med såna som är runt 22- 23 år än i min egen ålder. Jag har alltid kännt mig äldre än vad jag är och alla svåra motgångar man går igenom gör att man mognar på ett och annat sätt. Visst är jag enormt omogen med. Jag kan få såna tillfällen med Lisa haha sköning ;) Men när jag är seriös kan jag låta som en vuxen men hey jag fyller 19 snart (eller om ett halv år.). Jag kan inte fatta det själv.. 19 år ;) Det låter som jag är värsta tanten då haha ^^ Vilka fördomar JAG har igentligen haha ;) Fast min barnsinne kommer alltid vara mig. Jag älskar att göra saker som man borde inte göra igentligen.. Så en torrboll är jag icke. Jag bjuder rätt mycket på mig själv och många i min omgivningen kan skämas över mig ibland hehe som sagt. Man lever bara en gång men bara för det betyder det inte att måste kasta massa skit på sitt liv. Man ska göra det bästa av det :)   

image1279

Nu jag kirra in i min varma filt och lägga mig framför tven och hoppas att jag mår bättre snart.
 Dagens höjdpunkt kommer bli varmt vatten med houng i..
Attttsoooch..

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Myys :)

2007-09-27 @ 21:50:18
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Lätt att det är ;)

2007-09-29 @ 11:49:06
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0