Vad fan är det med mig?

Allt började igår kväll. Jag snackade med min kille och han kunde inte snacka för han kollade på film med sin syrra..Efter vi lagt på började jag inbilla mig att han inte alls kollade på film utan var med någon annan. Detta är fan läskigt att jag fick upp såna här tankar för det har aldrig hänt mig förut... Men det känns som tilliten börjar försvinna och det gör mig alldeles förtvilad eller är det min självkänsla som börjar försvinna!? Jag litar inte mer på någon en honom men igår fick jag blackout.. Aldrig mer såna tankar för han är bland de bästa jag någonsin träffat och jag vill aldrig att det ska ta slut för att jag inte kan lita på han... Tro fan att jag kan det. Dumma piss tankar ;P Han har allt en tjej kan önska sig and he is mine <3  

Nu sitter jag i den dära jävla båten igen... Jag börjar undra om det finns något som heter skolfobi?

Annars mår jag helt okej.. Det är en otroligt jobbig period nu med mycket ångest. Usch, vill inte slösa ut så mycket tankar och funderingar på sånt skit. Aldrig att jag tänker hamna som mamma. Jag har sett tillräckligt av det och det har förstört så mycket av mitt liv. Att börja tevka är det värsta man kan göra.. Hur mår ni i denna mörka hösten?

Jag ska nu lasta i mig lite läsk och godis sen blir det massor av pluggning.. Ohhhh no i dont like it.. Men jag är taggade som bara den ;) Here we go..

image1029




   


Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Dee

Jag får också såna där sjuka tankar ibland. Skitjobbigt:( Snygg outfit;)

2007-09-03 @ 18:36:26
Postat av: Lovisa

ojoj inte bra det ;) Men då förstår du hur drygt det är och JOBBIGT :( Hoppas de förvinner snart. So long får du en kraM :)

2007-09-03 @ 18:40:35
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Sofia

Jättesuperdupersnyggt! :) Vore kul om du skrev vart du köpt alla snygga kläder också! Förresten så tror jag alla blir lite sådär oroliga över vad ens pojkvän har för sig då och då. har känt det många gånger då min kille bor 100 mil ifrån mig, svår att hålla koll på honom då alltså! Tack för en rolig blogg! :)

2007-09-03 @ 19:58:41
Postat av: Anonym

hello miss silverstedt!

2007-09-03 @ 22:54:03
Postat av: Lovisa

haha det kan man säga ja.. ;P

2007-09-04 @ 19:00:39
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Lovisa

Sofia klart jag kan göra det.. KOlla in mitt senaste inlägg. Just only for you... ;P

2007-09-04 @ 20:15:58
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag gillar personligen inte sånna skor, men annars, GRYMT SNYGGT!!

2007-09-04 @ 23:47:38
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0