Yeyyey ;P

Efter sju timmar så var vi framme i Gävle eller rättare sagt i Skutskär som ligger några mil utanför. Seriöst, så kör min pappa som världens singel mota min morfar. Han e Sveriges fartdåre ;) Det känns både bra och dåligt att vara här. Bra för att få träffa alla igen och specillet my baby som jag kommer få träffa imon. Jag kommer krama ihjäl han kan jag lova ;P Usch, det är så mycket som man måste tag i när någon försvinner bort tex. kolla på gravstenar och jag har sån super morfar som fixar allt sånt och sen blir det en dyr slant men jag har sagt det många gånger. Jag skulle kunna offra allt jag ägde och min framtid och mamma bara kom tillbaka. Då kan ni förstå hur mycket hon betydde för mig ;P Here we go...


image1010


image1011


image1012



   

Vad tycker ni om gårdagens outfit?

Uppdate: Bara så ni vet sötnosar så skrev jag detta i Torsdags.. Men internet hos morfar var inte det bästa och det ville inte komma fram :( Så det fick bli idag istället ;)

Kommentarer
Postat av: hej

Hej jag undrar om din mamma växte upp i skutskär, mina föräldrar gjorde de och det är inte vanligt att man får höra att någon vet var de ligger ens :)

2007-09-11 @ 13:42:18
Postat av: Lovisa

Yees det gjorde hon.. Vet dem vem det är eller rättare sagt var? :)

2007-09-11 @ 13:54:07
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Linda

Jag har ingen aning, vilket år är hon född? tror mina föräldrar är lite äldre, men de har syskon som är yngre kan hända att de gick i samma skola eller så.. Vill bara säga att din blgg är jätte fin :)

2007-09-12 @ 13:33:28
Postat av: Lovisa

Okej.. Hon är född 1966 :) Precis, det vet man aldrig ;P Tack tack =)

2007-09-12 @ 15:52:27
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: linda

Ok min faster är född de året så de kanske kännde varandra brukar inte prata med henne så mycket men de bodde iaf vid norra hanäs sen flyttade de till i närheten av kyrkan :)

2007-09-12 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0