Full rulle..



Tjena mors :)




bom bom bom bom bom bom (jävlas med sandra ;))



image2431



Det var inte igår läsare...
Hela veckan har vatt full rulle och samt har jag hunnit iväg på en underbart utbyte till Danmark.
Jag är glad för att jag fick den chansen men det är galet vad jag längtade hem..
En del beror på han och min familj... Om man säger så såhär.
Jag fick till och med tårar när jag kände svensk avgaser haha ;)
Då lutar det till enorm saknad. Fast denna saknad ångrar jag inte en sekund att jag åkte.


Det var ett stort steg för mig och att jag klarade det & bevisar hur stark jag är.
Tänk! Efter var det snart tre månader sen jag skrevs ut och jag står redan på benen... 
Måste tillägga Becca, du är underbar. Utan dig hade det aldrig gått.
Borde finnas fler människor som dig som förstår och accepterar att ibland är jag som jag är..
Men jag kämpar på det.


Vet ni? Hela resan kostade mig 700 kr pga av att jag är stans största klant ;)
Så fort jag var framme kom jag på.. - Shit min medicin.
Så fort som bara den letade jag efter en taxi och frågade hur mycket det skulle kosta att åka till pippip fram och tillbaka. . Tack och lov att det finns ur goa & söta taxicahfför i Jönköping som ger rabbat och kör som en galning för jag skulle hinna med tåget. . 

Jag lovar att ni ska få se bilder ifrån Damnmark men då måste flickorna skicka till mig
pga av min kamra har gått paj =/
Helt seriöst. Jag känner mig så förbannat naken utan min älskling.. Dumma dig haha ;)


Hoppas allt är bra med er! :) 



image2432

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0