Here we go . . .


image2554





Hatar du mer än 3 personer?
Nono, hata är ett starkt ord, men jag ogillar en hel del faktiskt =/ Jorden är ju inte prefekt!
Har du någon gång försökt ta ditt liv?
Hmmm det jag har. (Inget jag vill gå in på)
Vilken är din favoritglass?
88:an och Magnum mandel. Yummie!
Vilka är dina favoritskor?
Pumps i alla olika slag.
Har du fällt krokben för någon?
haha ohja ^^
Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
Jag har hoppat av skolan pga av olika saker men börjar igen efter sommaren.
Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
-
Äger du en Britney Spears CD?
haha yes!
Har du någonsin spytt bland folk?
No, och tack och lov för det.
Säg något du alltid tänker på?
Tänker alltid alldeles för mkt på allting!
Vilken musik tycker du bäst om?
Varierar efter humör och årstid, just nu hiphop
Vilket stjärntecken är du?
Stenbocken
Vilken tid föddes du?
16.42 (omkring där.)
Har du haft telefonsex?
haha ja
Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
åååh svår fråga. Jag tycker nog ingen är pinsam.
Vilka är dina favoritfärger?
Svart, ljusrosa & röd.
Sommar eller vinter?
Sommar
Vår eller höst?
Vår helt klart!
Vilken färg gillar du att ha på dig?
Svart & rosa..
Pepsi eller Sprite?
Pepsi
Vilken/vilka färger är din mobil?
Svart och silver.. Lyx!
Var är ditt andra hem?
Martins hem, morfars hem och lisas hem :)
Har du någonsin örfilat någon?
Mm ..
Har du dåliga betyg?
Nej nej
Vad var ditt första husdjur?
En hamster tror jag, sigge plutten haha
Spelar utseendet någon roll?
Både ja och nej
Tar du första steget?
Det händer.
Favoriträtt?
Mammas köttsoppa
Är du för förlåtande?
Ja och nej
Hur många barn vill du ha?
Två eller tre
Vilken är din favoritfrukost?
Oboy, äppeljucie, en god yoghurt med banan i, rostat bröd med cream chesse och krydda på & Ägg. Yummie!
Äger du ett vapen?
Nää
Har du någonsin trott att du varit kär?
Hmm, dum som man har vatt.
När grät du senast?
Igår rann tårarna ner för Vicki.
Vad gjorde du igår kväll?
Jag pratade med Vicki & Martin samt tänkte på mitt hjärta Lisa.
Var reste du senast?
Danmark.. Räkns det haha?
Har du kallat din lärare för mamma?
Nej varför skulle jag det :|
Har du någonsin varit i ett slott?
Det har jag säkert
Vad är dina smeknamn?
Lovve & Lovisa fattman
Känner du någon som heter Berta?
Näe inte vad jag kan komma på rak arm såhär.
Har du varit i Asien?
Nej, men vill mer än gärna.
Tänker du på någon just nu?
Ja
Har du varit kär?
Ohja, den känslan är den bästa som finns.. Jag börjar sakta bli det i han.. Åååååh :)
Har du blivit sårad?
Ja, alldeles för många gånger men all skit gör en starkare!
Har du kallat någon för älskling?
Ja det e klart
Röker du?
Nej nej
Äger du en diamantring?

Är du nöjd med ditt liv?
Riktigt jävla nöjd för tillfället :)
Färgar du ditt hår?
Ja, det händer.
Vad gjorde du i Maj 1994?
Gick på dagis tror jag
Äger du en Backstreet Boys CD?
japp
McDonald's eller Max?
Max, max men Mc ds pommes :)
Gillar du dig själv?
Jag är nöjd med mig själv.
Är du närmare din mor eller din far?
Jag var det men nu när mamma är borta så försvinner det.
Är du mörkrädd?
Ibland
Har du någonsin ätit lim?
Ja, på fritids haha
Har du en webcam?
Nixpix
Har du någonsin strippat?
Det skulle du bra gärna vilja veta va
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Ha sex med en tjej, lätt eller skulle jag kissa all the time med den där dinglade saken.
Vad har du på dig just nu?
Jenas och ett lilla linne.
Vilken skiva lyssnar du på just nu?
Ingen alls
Vad är klockan när du svarar på detta?
08.47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0