Jag är med & tävlar. Wish med luck ;)


Första gången jag är med i en tävling.. whoho kanske applåder för det?
Jag brukar aldrig vinna för jag har tur i kärlek istället
men denna gången kanske det blir dubbelt upp.. Vem vet (!?) ;) 
 Reglerna var enkla so here we go.. People! ;)



Jag är med och tävlar på Natalie B´s blogg om ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!
Tävlingen sponsras av: Bonnie & Clyde


image2502






Min motvering:


"Trend är något man följer, stil är något man har.
Den sidan är full av massor av stil.
Jag är galen i klänningar &
vore en dröm och en ära att få vinna något sådant.
Jag skulle stolt visa upp vem som var vackraste i världen är.
Min mamma skulle också bli så stolt efter allt.
Att få dansa till änglarna skulle jag göra varje kväll.
Jag tycker jag förtjänar en gåva efter allt som har hänt.
Jag behöver lite mer lycka i ens liv."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0