Mina favoritparfymer

Hallå godingar? =)

image2464


Allt på topp eller? Självfallet ska det vara så men oftas har man bara lust att dra täcket över huvudet och sjunka ner i sängen igen när klockan ringer.. Ge mig helg, då blir det en bra start på dagen ;)

image2468



Något som ni inte kanske visste är
att mitt hjärta slår lite extra för hv 71.
Jag, plutten, brosan & pappa satt igår och
hejade för mulla mugar. (räkna bort att jag somande nästan haha ;P)
Säger bara ett ord: Skärpning! Detta är nästan lite pinsamt..







Satt och tänkte på en sak idag.. Jag har ju glömt att berätta vad jag fann på min parfymjakt för ett tagsen.


image2467




Jag har alltid fallt för den fräsha exotiska
sommardoften som kommer ur deras sortiment.
Alltid olika varje sommar och detta är årets:

Escada Moon Sparkle är en ny sprakande sommardoft från Escada.
Fruktig med inslag av jordgubbar och röda äpplen.


Pris: 359:- 30 ml







image2465

En färgglad och blommig doft för alla kvinnor
som går igenom livet med ett stort självförtroende.


Pris: 349:- 30 ml




Kommentarer
Postat av: Malin.

sv: om du hade kollat lite nogrannare på sidan så hade du sett att jag hjälper till med bloggdeisgns ;) hihi..

2008-04-10 @ 16:39:39
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0