Okej... Nu blir det andra bullar ;)

image2484


Pussst.. Det var skönt att få ut lite ilska.. Stackars min kudde ;)
Säger bara en sak. Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni läsare slipper gå igenom denna ovisshet.
Ingen förtjänar denna smärt, nobody (sriker ut.)

image2485

Jag tittade nyss upp mot himlen och såg solnedgången. Så himla vackert!
Mamma, har allt bra där uppe i de blå.. Finns knappast något finare..


Gäsp! Nu hör jag att syrran börjar bli klar med maten & jag ska ta ringa plutten med innan jag somnar här. Jag mår inget vidare, varm & såna grejer.. Inte mer skit nu tack ;I



image2486



Pusselliepuss. Sleep tight <3

Kommentarer
Postat av: Hp

Åh, så fin bild!

2008-04-10 @ 20:41:28
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0