Schalalalalalalalala



BOm BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . . . . .





image2536



Välkommen denna onsdag till min värld ;)

Vet ni kära människor? Att denna dagen aldrig kommer åter.
Det låter faktiskt lite skrämmande men det ligger ju sanning i det hela.







.... Livet leker eller? Nja men något kanske i den stilen. Alla pusselbitar börjar falla på plats. Idag ska jag ut på jobbjakt och plus i kanten har man en person som hjälper en med vissa delar.. Men jag sitter just nu håller på med mitt Cv och spelas i lurarana tro de eller ej, Nordman. Älska! Men ni ska veta utan Cv kommer man inte långt i dagens läge.


Måste skynda so jalla jalla >P



Pusselliepuss. 

Kommentarer
Postat av: gabbi

vet du vad ett CV måste innehålla?

håller själv också på att leta efter jobb...men vet inte riktigt vad ett CV måste innehålla...

2008-04-16 @ 16:30:47
URL: http://gabbifreak.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahaha lovisa vad skön du e=) " jalla jalla".

2008-04-16 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0