Tjejsnack v 15




Vad gör du när du är:





- Arg?
Då händer ofta att min kudde eller böcker brukar få styrka. Jag blir sällan arg men när jag väl är arg blir jag riktigt föbannad. Det beror på vad som har hänt men ibland kan jag gå överstyr. Jag menar inte nu att jag är våldsam men jag önskar ingen se mig arg.. Oftas slänger jag böcker i marken eller sparka stenhårt på lyckostolpar. På det sättet får jag ut mycket arg




- Ledsen?
Jag drar mig helst undan när jag är ledsen & försöker hänga med mamma upp till stallet. Jag ogillar att gråta inför folk. Usch!




- Nedstämd?
De som känner mig hör direkt när jag är nedstämd men oftas blir det att jag skrattar bort smärtan som jag bär på.
De som inte känner mig har svårt att se det och det är inget jag begär.




- Glad?
Det är jag ofta & positiv.. men den där extra glad känslan kommer fram när det är något riktigt stort ut. Jag brukar ofta få glädjetårar för jag är så lycklig. Men när jag är riktigt glad uppskattar jag också små saker i livet. Tex, vilket vackert hus jag bor i, yes solen skiner idag, samt blir jag extra snäll och försöker puscha människor hela tiden.  




- Nykär?
Åååh den känslan är underbar.. Jag svävar på rosa moln och kan knappt koncentera mig pga av att personen finns i mina tankar hela tiden sen kommer min romantiska sida fram. Jag vill visa att jag verkligen finns där för personen och att han gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0