Trenchen i färg = vågat!


BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . . . . .



image2487





Godmorgon gullisar.... Sovit gott? Själv hade jag en underbar dröm..
Vad jag drömde om behäller jag för mig själv för jag vill att den ska slå in
& och man berättar blir sannolikheten mindre att den inträffar serru ;)





Yes baby yes! Det hände en grej igår som fick mig genast att må bättre.
Säger såhär: Jag är tacksam för allt det här!



Lycka.





Förresten jag brukar aldrig påpeka det här men jag har så pass många läsare tycker jag ni borde kommentera lite ;) Sånt gör mig ännu mer glad & allt är hjärtligt välkommen. Jag vill ju höra era åsikter med och lära känna mina läsare. Massa gosiga kramar till er iallafall..







Åhlalala de är tillbaka och nu ska det vara mer färgen någonsin.. Here we go . .





image2488





image2489





image2490 ( Min favorit.. Ska genast spana in en röd!)





image2491





image2492





image2493 (Ännu en favorit! Victoria är galet snygg i sin.)





image2494




Kör du på trenchcoot nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0