Älska eller älskar inte, hur ska en blomma veta?

Hej hallon :) BOM BOM BOM

image2262






Det känns skönt att vara hem. fast jag har strålat ikapp av solen
för det känns som jag är en ny människa
efter 15 min i cancertubben...
Pressa och plågas i den hetta, fast i och sig
får man lite mer färg och man mår pyskist bättre av värme.
Freeesh det känner jag mig någorlunda men
jag luktar nog som ett....Toa dass. Solariebränna är FY..
Tänk vad underbart om kunde byta utan den äckliga svettlukten
och lukta som en sån där fresh toa doft.. Hänger ni med? haha ;P 

Stackars tant som satt brevid mig på bussen. Hon lär har fått hålla andan.

image2257


Mötet med min pyskolog gick som fisken i vattnet och
ännu en stor sten kom ur mig.. Som han säger;
Dagens ungom har det inte lätt. Det ligger något i det han säger.
Tänk längre fram i framtiden.. Om utveckling fortsätterr såhär
kommer de gå ut skolan när de är för tusan 30 år.

Nu till andra bullar so here we go babes . .




image2259




Ute:

image2258


Inne :

image2260

Kofta, Indiska
Klänning, Cubus
Smyckerna, Hm
Stövlar, Skopunkten
Mönstrade strumpbyxor, Lindex
Sjalarna, Hm & Vila
Väska, Wedins

Kommentarer
Postat av: gabbi

snygg outfit!

2008-02-28 @ 17:14:13
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Lovisa

Tack tjejen :)

2008-02-28 @ 17:16:34
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: carrie

hej lovisa, kul att du har börjat blogga igen !

hoppas att du återhämtat dig efter det som har hänt, inte för att jag vet vad men antar att det kanske inte var något som var kul iaf...Ha de super, många hugs till dig :) :) fortsätt köra ditt egna race !!

2008-02-28 @ 18:22:11
Postat av: Lovisa

Hallå Carrie! Naw vad kul att se det jag gör glädjer andra ;) Tack, det kan jag behöva :) Jora, det går allt framåt som tur är ;P

2008-02-28 @ 18:52:36
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0