En bra dag med fylld av skratt . . .

Solen skiner... Ja va fasen. Jag går där i stranden och smeker sakta mellan mina tår. Drömmer mig bort . .

Skämt och sido. Det blev massor av stoj idag med fisen
& min älskade bästa vän. Vännen i vått och tortt ni vet ;) ♥

image2250

Annars har det varit en rätt lugn dag förutom när Lisa var i min närhet.
Vi tog en tripp till A6 och väl där bestämde vi oss för att köpa min lampa.
Tror ni vi kom hem med en lampa? Näe den gick upp i rök..
Det får bli en annan femma. Donken blev våran plats istället.
Och en blanding med cola och vatten brast vi skratt.
Förresten det är något som jag långt från rekomenderar.
Smaken var absurt.. Usch!
Väl där inne var det en unge som var väldigt speciell.
Sån sötnos men alla saker han gjorde får en att inte längta efter barn.
Well kort och gott så förgyllade han nog våra minuter där..


Nu till något annat.. Lite uppfräshing med..
Dagens outfit.. Hoppas ni gillar det (!?) 
eller huvudsaken är att jag gillar så eran åsikt har ingen betydelse ;) nanananana
Lets go babes . . 




image2249


Ute:

image2248


Inne:

image2246

♥ Linne Cubus
♥ Jenas Gamla jenas från Jc
♥ Kofta Indiska (ur mysiga)
♥ Halsduk & sjal Hm
♥ Ring Hm
♥ Stövlar Skopunkten
♥ Väska HM
♥ Skinnpaj Old ;P





Nu ska jag ringa plutten min :)

Sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0