God morgon

God morgon, God morgon ! SUNSHINES ;)

image2251




Vet ni? När man hör hur mamma pratar med mig
och med några smått sömnlösa ögon gnuggar jag mig
och ser att SOLEN är framme och lyser. HURRA!
Jag funderar nästan på att ge den applåder. Skin över hela Sverige nu.
Det förtjänar vi alla. Åtminstone över kära Jönköping.


Annars är allt helt okej i denna morgon hetta
förutom att den där lingonvecka är på besök hos mig just nu.
Jag får ju sådan värk, so cola och Ipren är min älskade vän just nu.

Dagens planer ; 

Springa till bussen.
Förbi Willys en snabbis och köpa mitt efterlängtade naturgodis. Yummie :)
Lättna lite på mitt hjärta för här ska det träffas min underbara pyskolog.
Efter ungefär en timme 
drar jag vidare och solar en kortis. Så jag kan få se lite något ut i stil med Paris hilton. 

Från en blekis till en brunis ;P Nanana så ska det vara ;P
image2253

Där efter hem igen och tar ett bad. Med skumpa & allt. 
Sen blir det att slappa till max och umgås med Lisa.


Hur ser er dagen ut?




Ajös. Nu har jag bråttom. Hörs senare gullungar ! 

image2254

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0