......

Hallå snyggingar.. =)

image2194

haha fan vad fränt.. Jag har ett mörkt och ett ljust öga
men tyvärr är det bara ljuset som spökar..

En som är äkta så är det denna donna..

image2195




Allt bra med er? Själv är det kanon bara jag så svin ont i näsan..
Man skulle kunna tro att jag fått en snitning eller
sånt men jag fick en nock av lillasyrran..

Jag börjar mer och mer likna rudolf med röda mullen.

image2196

En tanke som slog mig idag var när fikade
var att jag insåg vad alla pengar tar ivägen på.. FIKA,,
Just precis.. För det känns nästan som de rånar plånboken
när man vill fika på ett "fint" kafé med tjejerna.
Visst stunderna är ur mysiga och
det blir ännu bättre när det är bra sällskapp men fasen ska det vara så dyrt?
Runt 50 spän för en kaka & en kaffe eller coca-cola..
Hur mycket kostar det inte att köpa in det?
Jo, inte många kronor om man säger så de tjänar massor..
Kan de inte komma på en idé att ge stundenter studentrabbat?? ;)
Hmm fika och massor = mys :)

Jag tänker på dig ska du veta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0