Brist på saker..

Onani när vi tar tag i saken i egna händer,,, rajlalalalalalala After dark har hamnat i skalle. ;O

image2155


Årets: (2007)

Aldrig gjort förut:
Nyårslöften: Mitt nyårslöfte var att jag skulle hålla hårt i S och där ser vi hur det gick ;)
Död: Min gammelfarmor & mamma.
Land: Sverige
Lärdom: Ingeting är omöjligt.
Framgång: Jag reste mig upp ur det svåra :)
Skada: När jag stuckade foten.. Usch!
Köp: Väskor
Slöseri: Äta ute
Kärlek: Simons
Program: Andra eveyn
Födelsedag: Min födelsedag whoh blev ju 18 bast.. INte illa ;)
Datum: 2 augusti
Må bra: Alla nya älskade vänner som kommit mig nära
Kändis(ar): Victoria Beckham & David Beckham
Saknad: The life before..
Människa: Jag lärde känna en ännu underbar & fin människa som har fått mig en annan syn på livet och det är Lisafisa.. Min ängel. Jag är så tacksam att jag har dig för du ställer upp precis alla lägen. Du är värd all kärlek & respekt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0