Fy fan för vissa.

image2234

Ännu en bild från helgen. Me and my baby <3








Usch jag får dålig samvete av det här men
jag ska fatta mig kort för jag har massor av läxor
att göra men jag är så fruktansvärt glad så jag har så svårt att koncentera mig.. 
och tro mig jag vill inte hugga i den där tjocka boken men
det är ett måste.. För imon gäller det.. ;)

Som sagt jag är så glad SÅ glad.. Ni kan aldrig ana vad som har hänt eller?? Hmm det är min lilla hemlighet ;)
Här får ni massor av lyckopussar..

. . . . . . . . . . . . . . . . .

- Jag fattar inte hur du kan vara med henne?
En sådan komentar sårar och jag vill helst inte sitta här och försvara mig..
Ni är inte ens värd det. Hur tror ni igentligen jag mår efter allt?
Att förlora ens mamma är en mardröm och ni förväntar er att jag ska vara öppen och allt.
Tråkig är jag i era ögon men i mina ögon är ni såna omogna idioter. Ni borde för tusan växa upp ;P
Hur fan skulle ni må efter det här? 
Jag är så glad att jag har Lisa, Becca, Vicki och Emma. De är äkta <3
Men tack och lov att jag är så STARK..
Fy fan för vissa. Det värsta är att jag inte ens vet vad jag har gjort er.
Inte ett jäkla piss! eller jo.. Försökt öppnat mitt hjärta men ni smottar bara på det.
Äsch nu struntar jag i det totalt. Jag vet var ni står och jag tänker INTE ge er ett smack.
Jag spyr på falska människor för det är det ni är . . .

Kommentarer
Postat av: Becca

jag menade verkligen det jag sa på vasa idag ! :)
and u can trust me for lajf bejbi :)
synd att det ska bli som det bli men om det är bättre för dig så ska jag inte hindra dig :) om du är nöjd så är jag nöjd :D ses imorgon sötnos :) (L)

2008-01-14 @ 21:47:54
Postat av: lills

söt bild :)

2008-01-16 @ 17:47:44
URL: http://fatc.blogg.se
Postat av: Sandra

har jag sagt nått? :O :S

2008-01-16 @ 19:07:36
Postat av: Anna

Jag vet inte vad som har hänt exakt, men jag måste medge att du verkar grymt stark. Att vara med om extremt jobbiga händelser i livet och sedan fortf kunna resa sig upp och skaka sanden ur händerna, det är styrka och ett tecken på att man ser sitt egna värde!

Det slår tillbaka på dom som förtjänar det förr eller senare och släng inte bort din tid på dom som inte förtjänar din energi, oftast är det ett tecken på dåligt psyke och det tycks vilja smitta av sig rejält - jag är immun mot den smittan och jag får väll snart välkomna dig i klubben :)

2008-01-21 @ 23:43:20
URL: http://eenough.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sandra. du vet vad du har sagt.. Men det är förfluttet nu. Hoppas du har det bra :)

2008-02-15 @ 16:09:40
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: sandra

okeej . Ja det är bra det ! :) jaag har det bra , du med hör jag =) Bra det !

2008-02-20 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0