Lista på G ;) Enjoy it!

image2211



Senaste impulsköp:
Baslinnerna från Hm

Bästa fikat: Helt klar Ikeas negerbollar med Pepsi till. Yummie :)
 
Färg du hatar: Chock rosa eller såna färger som gör ont att titta på, för man bländas av dem..

Nån som gör dej förbannad: ojojojojojoj på senare tid har jag blivit riktig förbannad.. Jag brukar knappast bli arg men jag är typen.. när jag blir arg så blir jag riktigt piss off.. Men falska människor spyr jag på. Människor som tror att de så är mycket mer värd en andra.. Usch, såna människor vill jag inte ha i min närhet.

Så får du motion: Just nu är det så illa att det blir när jag springer till bussen eller går till Lisafisa.

Om du var en blomma: En ros helt klart.. Den säger allt J

Det dyraste du äger: Min familj och Lisa. (för hon tillhör den ;)) <3

Tidigaste barndomsminnet: haha det var hur elak jag var mot min bror.. Ussch bad bad :/

Första frågan du ställer till ny bekantskap: Hej, trevligt och träffas. Allt bra?

Samlar på: brev som jag får.. Jag har en hel papperskasse med sånt från vänner :)
 
Underskattad grönsak:  gröna ärter.. blä ;P

En bil är: ett transportmedel ? eller är ni beng i bollen ;)

 Pryl du inte kan vara utan: min avslappningskiva. Han lugnar ner mig totalt.

Ditt livs aha-upplevelse: Tiderna i Gävle med Vicki.

Lyx är: är att få må bra och vara lycklig.

Tidningar du prenumererar på: glamour och Solo.

Du gör med 100 upphittade kronor: haha tar dem. så illa är det. Näe men jag tror att upphittade pengar för lycka med sig.

Någon du saknar: åh ! Det finns många men mest saknar jag vicki..

När grät du senast: igår..

När är du gammal: När jag sitter där i en rullator på ett åldersdom och tänker över mitt liv. Då är jag gammal vill jag lova ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

varför pussar du ett skåp??

2008-01-11 @ 16:34:25
URL: http://dolcevita.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha är man mobbad så är man ;)

2008-01-12 @ 09:40:51
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0