wwww.dannysexighet.nu

image2225

Hålla gullungar..
Nu är mamma äntligen hemma från sthlm och det är himla kul att ha henne tillbaka fast det bara var en natt. Men det är en slags trygghet att ha henne nära mig och på köpet hade hon med sig Donkan mat så jag har suttit och smarat i mig McD mat nu.. Det satt inte fel någonstans kan jag tala om ;) Jag njöööööööt av varenda tugg och var inte alls rädd att få en nagel där i haha ;) Stackare som fick det.. Usch, klarar inte av att tänka tanken.

hoho näe nu måste jag skynda mig på för jag börjar höra höga röster..







image2222


Nu börjar snart sommaren (okej där ljög jag. Det väntas några månader som ligger framför oss innan värmen kommer :)) 
För dig som vill få känslan av sommar och sol 
och samtidigt framhäva det bästa av den gyllenbruna
- bleka färg du har så är det hetaste tips just nu guld.
Lägg till lite glitter, skimmer och guld både i din vardag
och när det är dags för fest. Då blir det genast lite glammigare
och mycket roligare. Här är åtta favoriter från Hudoteket. 


image2223


1. i.d. Bare Escentuals True Gold

Guldskimrande ögonskugga som framhäver både ögon och solbränna.

2. i.d. Bare Escentuals Guldmascara
Ge dina ögon en glittrande förförisk blick med denna guldmascara.

3. Carita Golden Oil - favorit!
En ljuvt citrusdoftande kroppsolja som ger ett subtilt guldskimmer till hela din kropp.

4. OPI Up Front & Personal
Diskret lack med glittrande guldpartiklar som framhäver brunbrända händer.

5. Youngblood Lipgloss Embellished
Kalasfint lipgloss! Diskret med lätt touch av guld. Fint både till vardags och till fest.

6. i.d. Bare Escentuals Queen Phyllis
En något ljusare guldskugga som skimrar mer åt det vita hållet. Finfin som bas.

7. i.d. Bare Escentuals Warm Radiance
All-over-produkt till ansikte som används  överallt där du vill ha lite extra lyster.

8. Youngblood Lunar Dust
Skimrande kropps- och ansiktsglimmer som förhöjer din fina färg på nolltid. Vill du glittra i guld så är dusk färgen för dig.





Må väl och ha kul.. Hehe nu är Danny nämligen på tv...  Ojojoj hans muskler är inte att leka med ;P

Några timmar efter..

En kille som han skulle man ha ;) Becca du vet. Imon serru ;)

God natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0