Allt från äventyr till Bongo..

God morgon!

image2270

Jag är inte lite seg från igår men kul och trevligt hade jag allt.

Gårdagen (fredag) började med att Mr right ringde
och fort som satan hoppar jag in iduschen.
Det var rekord på igår på att göra ordning sig.
15 minuter tog det, bre mackor, duscha och se någorlunda okej ut i håret.
15 Minuter.. Applåder.
Det finns allt en Lovisa som det allt kan bli fart i ;)

För jag skulle följa med han på äventyr.
Han ska ju snart flytta ut till landet och huset kommer bli ur mysigt.
Fast det ligger långt ut i bushen så är läget underbart. 
Jag trviders som bara den där, speciellt med lugnet
han, han han <3 (när du ser på mig känns allt BRA :)) 
och hans underbara familj.

Det "värsta" var nog när han skulle köra bilen
Ni skulle se mina ögon och jag kan erkänna att jag var smått nervös
men han kör som en Gud och
jag vet att han är rädd om mig så tillslut kände jag mig säker.

Runt tre var jag hemma igen och slog ner mig i soffan.
Sen var det bara att dra rumpan in i duschen igen för 
Lisa ringde och hon var påväg. 
Min egna lilla stylish och denna gång tog det tre timmar
innan sminket satt på plats och lockarna var som jag ville 
och beslut ångesten över kläderna var klar..
I was redy for the night :)

image2271

Yes, igår var jag på Big Bongo för första gången hela mitt liv. 
Det skiljer sig enormt från andra ställerna i Jönköpings ute liv.
Fast gillar människor som var där mer faktiskt. Mer pratglad och så.
 

image2272



Plus med Bongo: Drinkarna är väldigt billiga innan nio. Alla får vara sig själv utan att någon dömer.


Minus med Bongo: Så litet och grymt mycket folk. Man kunde knappt dansa.
Om man vill ut och dansa är kanske inte det bästa stället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0