Alone

Hej snyggingar!




BOM BOM BOM BOM BOM . . .



image2335




Damn, vilken förskyldning som har kommit & hälsat på
Vår och Lovisa är ingen bra kombition. Jag har varit sjukt rätt mycket den senate tiden.
Det är så illa att jag knappt minns hur det är att vara frisk.
Som sagt. Alla motgångar man möter gör en starkare.





Jag hatar att såra människor &
igår lyckades jag verkligen med det.
Igår var även en av mina jobbigaste dag hela mitt liv.
Men ärligheten varar längst!



(checka in min hand. Den ser ut att vara avhuggen.. Ussch!)
image2336




Tack för att du är du.
Jag har aldrig träffat en sådan underbar människa som dig.








Det är bäst såhär & jag är glad att du förstår.


För en gång skull ser jag min framtid ensam.
Jag behöver ingen man för att finna mig själv & lyckas.
Jag är så pass stark idag att jag klarar av själv att stå benen
och möta världen. Yess, jag ser fram imot mitt äventyr som väntas..





Hoppas att ni mår bra där ute! :)
 


Dagens planer är inte många utan jag ska ta mig i kragen och bli frisk nu.
Attttsssoch. Prossigt. Jag börjar låter som dumber (eller vad han nu heter ?) i snövit ;)


image2329

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag saknar dig men jag finns här när du är redo igen för ett nytt förhållande!

2008-03-14 @ 21:10:55
URL: http://denoberoende.blogg.se
Postat av: Martin

skulle du vilja bli tillsammans med mig igen sen när du är redo kram martin

2008-03-15 @ 01:22:39
URL: http://denoberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0