Bättre sent än aldrig ;)

Tjingeling mänbniskor :)


image2371



Härligt härligt för jag är på bättringsväg och att solen lyser..
Solen i Barnarp är bäst tycker jag ;) Söndag idag då.. Ohja ;)


Tänkte skriva lite om helgen som gått 
men sen slog tanken jag har ju fasen vatt sjuk
& sängen vatt min bästa vän. Bara massa trök ni vet
så jag ska skippa och plågga er med min smärta..
Hoppas att ni haft en toppen en helg iallafall.





BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . .





image2367



Ingen missade finalen igår eller... Tror knappast det (?)
Charlotte vann ju som sagt och det är en annan femma om vad man tycker om den saken.
Själv är min favorit Sanna och hon vann ju folket röster med.
Jag gillar henne stark som person med. Hon verkar ha allt
men aldrig att jag kunde tro att hon var 23. Shti pommes hon ser ut som minst 26..
Eller så kanske jag har fel på synen?







Tänk vad smink gör igentligen...




image2369







image2368











Förresten har en viktig grej att säga.
Jag har verkligen trillat genom isen.
Jag har skaffat bilddagbok... Fy faro men vad gör man inte för sina vänner?

Precis you get my point there ;)



image2372


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du på bilddagboken ?

2008-03-16 @ 17:06:02
Postat av: Lovisa

MissLovisa heter jag där ;P

2008-03-16 @ 18:21:24
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0