Helgen som gick..



BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . . .




Hallå babes !


image2318

Och nej jag ligger inte ide utan jag haft häcken full av saker hela helgen.
Allt rullar på som bara den och tummen upp för det.


Jag är precis hemkommen från Ella.
Andra gången nu jag gör mina naglar på en salong
och jag blir alltid lika nöjd när jag går därifrån...
Visst, det svider lite i plånboken men det är det värt.
Det kostar att ligga på topp you know ;P



Här ser ni restutaltet.

   






Helgen som gick




Kan säga att den var underbar pga av en person..



Jag ska hålla er lite uppdaterade ialf ;).
I fredags var jag med Mr right. Alltid lika mys & trevligt..
Blev att jag stannade där som bestämt och
jag sov en prinsessa kan jag tala om..
Hans bror gjorde massor av goda kakor med. Värsta koken ni vet ;)


I lördags vatt det städag och massa annat trök
Fast höjdpunkten var att Becca skulle komma
men det var något bad som kom ivägen..
Så ingen Becca utan bara massa ensamhet  & medlodifestivalen
Vad säger ni ? Yes den där Carola fick sitt kast ;)
Jag gillar hennes röst enorm men den låten bubbade jag för fulla muggar.
Det gick som jag vill till slut ;)
Heja Sanna. Du kommer ta helt skiten på lördag!

Resten av helgen tog jag lungt pga av vissa saker
men på Söndag vatt det disney mys med Dannä, Vicki & Plutten.
Hur lyckat som helst och de människor är bra.
De får mig och glömma samt ge mig en enorm styrka.



Tack för helgen era gullungar <3




image2322

Bustrollet & jag.

Ursäkta min min men Johan var so sweet på denna bilden.
Ett redig charmtroll och checka in håret ;P Jag älskar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0