Lalalalalalalala

Hallå solstrålar :)




image2309

Jo, jag erkänner.. denna bilder ser jag förjävlig ut.
Ibland måste man bjuda på sig själv. Hellu är det verkligen jag.. (?)
Det ser snarae ut som miss silverstedt.. Fy faro.
Tackarna gudarna för att jag själv vet att jag inte ser ut såhär.
Puttefnask Lovisa får bilden heta haha ;)








Ser ni likheten...? man skulle kunna tro att två transor är på rymmen? ;)






image2310





Titta så söt denna tjejen är utan massa överdrivet spackel..

image2311


Vad var det jag sa? Naturlig skönhet ska det vara! Punkt slut.









Allt bra med er ?
Förreten sorry för den dåliga uppdateringen igår
men jag mådde bad bad igår pga av olika saker.
Men nu när det är utrett och jag fått min skönhetsömn
så ligger man någorlunda på topp igen..
Sen att antiobotikan börjar verka och febern börjar gå ur
gör allt bara lättre.. Tummen upp för det.

Dagens planer är inte många
ta de lungt så in i sjutton. just nu lyssnar jag på mtv
och dansar med en golvmopp, det är alltid lika trevligt
haha När rastlösheten kommer fram blir det lätt så.





Vad gör ni för kul då? ;P Tell me!





image2312




Kommentarer
Postat av: gabbi

jag tycker verkligen inte att du ska jämföra dej med victoria silvstedt...du e mkt mkt vackrare än vad hon e , sådeså !
you go girl! ;-)

2008-03-05 @ 11:35:24
URL: http://gabbilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0