Lite smått & gått bland kläddjunglen ;)

image2341



BOM BOM BOM BOM BOM BOM BOM . . . .





Tänk vad mat & oboy kan göra mycket i magen. Yummie!
Jag mår genast bättre och med ipren så går det mesta.
Jag är så pigg nu att jag ska genast spana in andra avenyn avsnittet men först lite
snack bland kläddjunglen..




Jag börjar mer falla för Vanessa´s stil men kolla in denna enkla klänningen.
Gör snyggt & lite Lovisa feeling i det hela ;)




image2339




Hm har kommit med en snar lik klänning och för ynka 198 :- blir den din.
image2340



Vaddå lyckopiller? ;P Ska genast spanas in!






Färg & blommor







image2342



Inget har missat att blommor & volanger är en sommarens stora hit ?
 
But hey. Undra om jag kommer falla för trenden (!?)
Blommor och jag har liksom inte matchat men denna färgklick älskar jag.


Och likaså detta..


image2343





image2344


Okej. jag erkänner blommor, Lovisa & sol är en bra kombition. Bara så ni vet ;)


Sommar sommar kom nu..  I am redy to meeting you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0