När ensamheten rycker tag i en

Älska älska älska, man kan inte göra något annat än älska ;)










Lejonkungen!



image2337









Har tittat på den om och om igen.. Lovley. 
Nja idag är det inget vidare.. Jag försöker göra det bästa ut av det.
Det gör ont fast detta är mitt hjärta som säger det här.


Fredag är det idag ni vet. Ryck upp dig för fan Lovisa!
Pepp, pepp på G och massa tillfriskande bacciler...
Låt inte detta trycka ner dig. Näe det ända jag vill är att se han lycklig.
Du gör rätt & stå fast vid det. Yes, i really do that!


Tack & lov för Vicki kommer sen. Älskade vän. Mys <3




Vännerna & familjen är det bästa man har här i livet.



image2338



Ajjös till skit som inte platsar i min värld...

Kommentarer
Postat av: Martin

skulle du vilja bli tillsammans med mig igen sen när du är redo kram martin

2008-03-15 @ 01:20:58
URL: http://denoberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0