Redo för the night.!

image2284


Nu så är jag peppade
så in i attan för att möta kvällen.
Och ikväll mina damer och herrar blir det schlager för hela slanten.
Jag är laddad så in i bomben och gottegris som man är
har man vatt på videomix och köpt godis och burk coca-cola
för 60 spän. Ett halv kilo ska ner i min mage serru ;)

Nu till annat. Nämligen senaste kändisskvrallet.
Håll i hatten för nu rullar det igång..

BOM BOM BOM BOM . . . .. . . ... . . . .





1. Amy Winehouse har bestämt sig för att börja om på nytt.
Lämna knarkstärket och börjar sträva efter sina drömmar.
Allt jag vill säga är Lycka till tjejen. Jag håller alla tummar jag har.



image2275










2. Söta Vanssesa och Zac Erfon håller
hårt i varandra och här njuter i det underbara solparadiset.


image2276

image2277








3. Nicky Hilton satsar på storlek zero noll.
Sluta svälta dig själv och jag lovar att livet blir bättre gumman.

image2278






4. Tori Spelling är gravid för andra gången
och det blir bara mer babyboom i Hollywood.
Lillemannen ska bli storebror ^^

image2279







5. Enligt djupa källor ska Briney vara gravid med sitt tredje barn
Och gissa vem som är pappan? Inget än annat denna man.
De blir bara värre och värre. Jag hoppas lyckan vänder snart.

image2280







6. 20 åriga Aron Carter har åkt fast för droginnehav.

Och han är inte den ända. Det är fler kändisar som åkt på samma

nit de senaste månaderna som Kate moss, Lindsy Lohan m.m
Kanske dags att byta vänner?

image2281







7 .Zac Erfon går med stora steg framåt
Bli inte besvikna nu girls men tiderna förändras..
Från stillig nallebjörn till Sveriges Prins frysir. Läckert? Njjja

image2282 






Nu till Sveriges och den stora bad bad nyheten
som jag har hittat är att Idol-juryen byts ut mot dessa.. damer & herrar,,



image2283

Jag tänker inte ens ge dem chans för idol är ingen idol utan kristis hallju moment..
Nu ska jag bojkotta idol helt och hållet... Ajööö



Hur ställer du till den frågan?



Ska fyran börja följa bingolotto träsket eller ?
Ge hitt loket och idol juryn. Inga bönder & wannabes!

Kommentarer
Postat av: sandra

fan va sur ja blir ! jag kommer ju verkligen inte kolla . hoppas dom får sääääääääääääöäääämst tittarsiffror!

2008-03-06 @ 08:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0