Tjena tjabba hallå världen =)


God morgon är det i mina ögon ;) 

image1966
Det syns på långa vägar att detta är min mamma och nu förstår jag varför alla säger varför jag är så fruktansvärt lik henne. Jag kan säga att jag är stolt över att hon är min mamma.


Allt bra med er girls and boys? Själv är det tummen upp..

Jag somande inte förräns halv fyra igår och snacka om att jag var död när jag skulle till skolan imorse. Det var så illa att jag somande om och sen när jag hade vaknat försov jag bort hela skoldagen men jag har allt gjort nytta. Äntligen är jag klar med små rester och det känns toppen! Att jag aldrig kom i säng igår berodde på mamma. Det kändes som jag pratade med henne och jag fann tröst hos henne. Det var så skönt att få låta allt rinna ur i kroppen för varje gång mår jag bättre. Jag är trött på att hålla allt inne..


Alla saknar dig mamma, speciellt mina bröder & jag ♥
Dagarna går och jag tappar räkninge men den 2 augusti 2007
var den värsta dagen hela mitt liv.







Bakom mörket finns alltid ljuset . .



Jessica back in the days . .

image1964


image1965



med detta säger jag mat tajm.. Vi hörs snart babes ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0