Röda drömmar & rosa moln

image1771

Vi kör med Lovisa sanbela a posen ^^
Det var några som inte var fegisar här inte ;) Just kidding people!

Annars mår jag som solen. Jag såg ju han idag och vet ni vad. Han sa hej men dum som man är pratade man med någon annan och han gick vidare. Först fattade jag inte det var till mig men sen såg jag ögonkontakten. Problemet är att knappt jag inte vet ett skit honom ända är jag helt sold. Jag går och tjatar om han hela tiden. Stackars tjejerna och alla är ju så nyfiken. Vem är han m.m? Jag ryser när jag tänker om han vet allt jag har gjort för att få reda fakta på allt om han. Jag känner mig som en lågstadietjej som springer och kollar hans schema eller hoppas att jag varje gång går till skolan ska möta han. Jag vet inte ens om han har tjej men jag hoppas på det bästa. Han kanske inte ens gillar mig menmen det är smällar man får ta. Om jag ska vara ärlig har jag alltid fått de killar jag har gillat och fått de falla för mig pga av min charm haha det brukar låta så ;) Men jag säger snarae jäkla BRA tur =) hehe jag är den där tjejen som sväar på rosa moln och nu älskar jag att gå till skolan tack vare han. Finns det ingen som har ett bra knep vad jag kan göra för att fånga hans hjärta? Visst vet jag att om man är sig själv kommer man långt på. Lite tips skulle inte skada. haha fasen vad jag fnittrar. Denna känslan har jag längta länge efter och denna gången tänker jag positivt.

Jag hoppas iallafall att jag aldrig någonsin blir så här desperat ;O Vilka stolskopp det finns.


Nu måste jag fortsätta att slita upp hälsoboken och tro inte den lockar men jag måste bli färdig med den. Usch usch men vi hörs om två timmar igen och då blir det massor av tips & sånt. Det vill ni inte missa? ;) Puss & kram Lovisa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gjorde inte du o din pojkvän slut nyss? alltså, du är verkligen kvar i fjortis stadiet.

2007-11-14 @ 17:01:46
Postat av: gabbi

vadå e man fjortis bara för att man går vidare med sitt liv o hittar en ny kärlek? eh nope...o förresten varför e du anonym...vilken fegis, o att du ens vågar o tracka ner på lovisa...det kanske beror på att du e avundsjuk på henne ? lägg ner för fan!

2007-11-14 @ 17:24:16
URL: http://gabbilcious.blogg.se
Postat av: Elou

Åh! Jag vill också känna den känslan =) så himla mysigt, du verkar vara en så himla skön tjej så jag förstår varför killar faller för dig =)

2007-11-14 @ 17:56:48
URL: http://Elous.blogg.se
Postat av: Anonym

har ingen blogg annars skulle jag skrivit in den, och vad gör de för nytta om jag skriver mitt namn som ni endå inte känner igen? sandra heter jag och har påpekat det innan här i bloggen. det är fjortis att hon 'älskade' sin pojkvän, och var så 'kär' när hon lyckas komme över ett sådant långt o stadigt förhållande efter så kort tid. vad finns det o va avudnsjuk på? utseendemässigt ser jag bara massa finnar o fet hy och 'insidan' verkar vara blank och tråkig. läste tillbaka i gamla inlägg det verkade inte ens som om hon sörjde ordentligt över sin mammas död utan letade istället för 'söta plagg' o ha på sig på hennes begravning. "shopping tips ngn?" stör mig på bruden och säg inte attj ag ska sluta läsa, jag slutar läsa när jag själv vill för att säga hela sanningen så är du faktiskt lite underhållande lovisa lilla, skrattretande faktiskt. och alla vi behöver ett gott skratt då o då även om det är på någon annans bekostnad.

2007-11-14 @ 17:58:49
Postat av: c

alla sörjer på sitt sätt oavsett om det gäller död eller förhållande. att hitta en ny kärlek är kanske lovisas sätt att glömma hennes förra och jag tror knappast hennes mamma vill att hon skulle gräva ner sig. och visst finns det dom som mår bättre av shopping, jag tillhör själv den kategoring
och att klaga på utseendet var bara väldigt onödigt.
men nog om det nu..
ett bra knep till dig lovisa är att ta initiativ och börja prata. tro mig, killar gillar tjejer som visar intresse. lycka till ! :)

2007-11-14 @ 18:27:19
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: c

alla sörjer på sitt sätt oavsett om det gäller död eller förhållande. att hitta en ny kärlek är kanske lovisas sätt att glömma hennes förra och jag tror knappast hennes mamma vill att hon skulle gräva ner sig. och visst finns det dom som mår bättre av shopping, jag tillhör själv den kategoring
och att klaga på utseendet var bara väldigt onödigt.
men nog om det nu..
ett bra knep till dig lovisa är att ta initiativ och börja prata. tro mig, killar gillar tjejer som visar intresse. lycka till ! :)

2007-11-14 @ 18:27:35
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Lovisa

Sandra.(?) Nu har du bane med gått över gränsen. Visst du får tycka att jag är ful och äcklig och så vidare men när du börjar prata om hur jag har sörjt min mamma och hur mycket jag älskade min pojkvän? VAD FAN VET DU OM DET? Ursäkta mitt språk men känner du mig överhuvudtagt? Nej. Innan du öppnar käften nästa gång borde du tänka till. Det är som du tiger om att bli blockad. Jag vet att jag borde skita i det du säger och ju mer jag skriver tycker du är allt är roligare. Klart jag älskade honom. Av hela mitt hjärta. Men våran kärlek dog i somras redan fast vi har varit ihop längre så det är kanske inte konstigt att jag spanar redan? Om vi ända har bestämt att går skilda vägar tillsammans är det lika bäst att släppa allt och gå vidare. Vissa släpper fortare andra tar det en evighet för. Det är olika för person till person. Angående min mamma. Jag lämnar ut allt på liv på min blogg så det är hur mycket som helst du INTE ser. Tänk dig själv om din mamma dog. Hur fan skulle du må? Den frågan är så dum så den är inte värd ett svar. Tro fan man sörjer sin mamma. Varje dag men jag vet att min mamma skulle vilja leva vidare och det är därför jag kämpar på. Förresten angår inte detta dig men jag vill ha klart och tydligt för dig att du har helt jävla fel bild av mig. Tack och lov att jag inte känner dig för det vill jag inte heller ;)

2007-11-14 @ 19:20:53
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag menar att jag INTE lämnar ut allt på bloggen. Tro de eller ej men jag har faktiskt ett privat liv ;) En sak till jag inte förstör. Varför läser du min blogg om du stör dig så hårt? haha BUSTED!

2007-11-14 @ 19:24:21
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

trodde jag svarade på det innan? men du har väll för lite hjärnkapacitet för att förstå det. låt mig ta om det "jag slutar läsa när jag själv vill för att säga hela sanningen så är du faktiskt lite underhållande lovisa lilla, skrattretande faktiskt. och alla vi behöver ett gott skratt då o då även om det är på någon annans bekostnad." läs den här gången lilla gumman så kanske, bara kanske du förstår :)

2007-11-14 @ 19:50:46
Postat av: lookoverhere

Det där var fult sagt Sandra, mycket fult.

Lovisa, du verkar vara ödmjuk, stark, målinriktad och glad i ett. Ta hand om dej tjejen - DU är värdefull!!! Inte värt att lägga ner energi eller ödsla kraft på en tjej som varken känner en eller vet vad hon pratar om.

Kramar till dig!

2007-11-14 @ 20:23:53
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0