Bakom alla bekymmer

. . . . . . . . . . . . . Tomma ord. . . . . . . . . .

image2203

Hejsan sötbollar ^^

Allt bra med er ? det hoppas jag innerligt. Själv är det en åtta om man säger så.
Det kunde vart bättre men även sämre.
Det spelas just nu på HÖGSTA volym ni kan tänka er i mina öron
med ABBA "Happy nwe year". haha lite efter kanske men sånt är livet.. ;P


Vet ni vad jag är rädd för? Det skrämer mig mer och mer hur fort dagarna går och nu är det ett jäkla halv år sen du försvann och jag minns knappt din röst längre mamma.. Jag försöker minnas men det är svårt och det ghör ont. Jag vill minnas  ALLT.





 Älskade ängel <3

image2204


Jag ber varje dag nu för att jag för ska få komma
till en bra pyskolog för jag vill bara leva och vara lycklig.
Slippa alla bekymmer och ångest.
Det gör så ont för min ångest förstör verkligen för mig.
Jag är inte som alla andra och yes jag vill vara "normal."
Kunna få känna den där bra känslan när man går till skolan.
Det känns som jag sviker vissa om och om igen. Jag hatar mig själv för det.

Första steget är att acceptera och älska mig själv för den jag är. PEPP PEPP PÅ HÖG NIVÅ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0